Έτσι θέλω να πολεμάτε


Γυρίζω στον Χριστό μας πολλές φορές, εγώ ο ίδιος και δικάζομαι μαζί Του μέσα στις απογνώσεις μου. Και λέω: «Πανάγαθε, τα εκατομμύρια των μετανοησάντων που όχι μόνον τους συγχώρεσες, αλλά τους φόρεσες και το βραβείο του αγιασμού και είναι γύρω από τον Θρόνο σου, με την παλληκαριά τους έγιναν; Δεν είναι με τη Χάρι σου που έγιναν, Κύριε μου; Κι εγώ είμαι ένας από αυτούς! Επιμένω! Δε θα πάψω να χτυπώ την πόρτα! Θα μου ανοίξεις! Εσύ είσαι η αλήθεια! Είσαι η ζωή! Είσαι η Ανάστασις!». Έτσι θέλω να πολεμάτε. Έτσι να μάχεστε.

ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ


Λόγοι, Βίος, Βίντεο, Ομιλίες του μακαριστού Γέροντος Ιωσήφ του Βατοπαιδινού www.vatopedi.gr



tapinonous.blogspot.com _ Ταπεινόνους > Ταπεινόφρων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο μεγάλος Ανανίας έκρυβε τα χαρίσματα του

Θα φάω όποτε κρίνω εγώ